راه اندازی فست فود با تجهیزات دست دوم

راه اندازی فست فود با تجهیزات دست دوم

راه اندازی فست فود با تجهیزات دست دوم برای آن دسته از افرادی که میخواهند با سرمایه ای اندک، در این کسب و کار قدم بگذارند مناسب می باشد، قطعا با خریداری تجهیزات آشپزخانه به صورت دست دوم میتوان اقدام به راه اندازی فست فود با سرمایه ای اندک کرد، ما تصمیم داریم در این مقاله در خصوص لوازم دست دوم فست فود مطالبی را به شما ارائه دهیم.

مزایای خرید تجهیزات فست فود دست دوم

صرفه جویی در هزینه ها: شاید برای بسیاری از افراد سوال باشد که آیا خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی دست دوم مقرون به صرفه است یا خیر؟ در پاسخ باید گفت قطعا شما در هنگام خرید این تجهیزات باید هزینه ی کمتری پرداخت نمایید.

عدم نیاز به راه اندازی: بسیاری از لوازم و تجهیزات نیاز به نصب و راه اندازی اولیه دارند که در صورت خریداری این لوازم به صورت دست دوم و کارکرده نیازی به این مرحله نخواهید داشت.

خرید برند های قدیمی: اخیرا ورود بسیاری از دستگاه ها و تجهیزات با کیفیت ممنوع شده است و برخی از برند ها دچار افت کیفیت شده اند و متاسفانه محصولات جدید خود را به دلایل مختلف با کیفیت پایین تری به بازار عرضه می کنند، خرید محصولات دست دوم این امکان را به شما میدهد تا بتوانید از برند های قدیمی که قبلا توسط شخص دیگری خریداری شده است استفاده نمایید.

راه اندازی فست فود با تجهیزات دست دوم

نکات مهم برای خریداری تجهیزات دست دوم فست فود

قطعا برای خرید تجهیزات فست فود باید به نکاتی توجه کرد که از جمله مهم ترین آن ها میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

قیمت: در هنگام خرید لوازم دست دوم توجه داشته باشید که قیمت محصول دست دوم نسبت به نو کمتر باشد و خرید آن به نفع شما باشد.

مدت کارکرد: توجه به این نکته در خرید لوازم دست دوم اهمیت بالایی دارد چرا که بسیاری از آشپزان از دستگاه ها بیش از حد توان و به مدت زمان طولانی استفاده کرده اند و همین امر باعث خواهد شد دستگاه کارکرد خوبی نداشته باشد.

از فروشگاه های معتبر خریداری کنید: حتما برای خرید لوازم دست دوم از فروشگاه های معتبر که اقدام به فروش لوازم دست دوم فست فود میکنند خرید نمایید چرا که این مراکز با خریداری این تجهیزات طبق بررسی های فنی انجام شده در صورت نیاز محصول را تعمیر کرده و به فروش می رسانند، اما متاسفانه برخی از افراد سودجو اقدام به فروش محصولات سرقت رفته خواهند کرد که خرید آن برای شما دردسر ساز خواهد شد.

از تجهیزات قدیمی استفاده نکنید: بسیاری از تجهیزات و لوازم آشپزخانه بسیار قدیمی شده اند و به همین دلیل، کارکرد طولانی داشتند بهتر است از خریداری این محصولات منصرف شوید چرا که قطعا عمر مفید خود را از دست داده و در صورت خرابی قطعات یدکی آن پیدا نخواهد شد.

حتما در هنگام خریداری محصول دست دوم به منو و میزان کارکردی که از دستگاه انتظار دارید توجه داشته باشید.

تجهیزات دست دوم فست فود

هزینه راه اندازی فست فود در سال 1400

قطعا هزینه ی راه اندازی به عوامل مختلفی مرتبط می باشد، اجاره یا خرید ملکی برای فست فود، تجهیزات داخلی سالن مانند (میز، صندلی، کانتر صندوق)، استخدام (آشپز، کمک آشپز و نیروی خدماتی) و در نهایت خریداری تجهیزات مورد نیاز فست فود که شامل تجهیزات عمومی و اختصاصی خواهد شد، تجهیزات عمومی شامل (یخچال، میزکار، کمد، سینک، کابینت و…) و تجهیزات اختصاصی که با توجه به منوی غذایی که میخواهید به مشتریان ارائه دهید شامل (فر ساندویچی، سرخ کن، فر پیتزا، اسلایسر، کانتر سرد و گرم، دستگاه جوجه گردان، دستگاه خلال کن صنعتی، گرمکن سیب زمینی، دستگاه اسنک ساز، خمیرگیر، دستگاه پمپ پنیر داغ، دستگاه پمپ استیل، کالباس بر صنعتی، دیسپلی،  و…)، داشتن خدمات بیرون بر و پیش بینی تعداد مشتریان، همه ی عوامل نام برده در هزینه ی کل تاثیر گذار خواهد بود، اما همان طور که در این مقاله به آن پرداختیم میتوانید با خرید تجهیزات به صورت دست دوم تا حد زیادی در هزینه ها صرفه جویی نمایید.

راه اندازی فست فود با تجهیزات دست دوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *